Sadržaj:

Kako izračunati PPC?
Kako izračunati PPC?

Video: Kako izračunati PPC?

Video: Kako izračunati PPC?
Video: Обзор кривой производственных возможностей 2024, Studeni
Anonim

Kako izračunati pravi proračun za PPC oglašavanje

  1. PPC oglašavanje je jedan od najvažnijih modernih trendova oglašavanja.
  2. PPC Proračun = (broj kupaca / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Broj kupaca = (Prihod / Razdoblje prodaje) / Prosječni iznos prodaje.
  4. Broj kupaca = (10.000 / 2) / 1000 = 5 kupaca.
  5. PPC Proračun = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 USD.

Osim toga, kako mjerite PPC?

  1. Pojavljivanja – koliko je puta vaš oglas prikazan na stranici rezultata pretraživanja.
  2. Klikovi – koliko je puta netko kliknuo na vaše oglase.
  3. Klikovni postotak (CTR) – postotak klikova podijeljen s pojavljivanjima.
  4. Cijena – ukupni trošak za sve klikove.

Netko se također može pitati, koliko bih trebao potrošiti na PPC kampanju? Općenito govoreći, koliko trebao bi potrošiti na Google Adsu uvelike varira. Možeš potrošiti samo 50 USD mjesečno ili više od 10 000 USD ili više. Koliko završiš trošenje ovisi o vašim prodajnim ciljevima, veličini geografskog područja na koje ciljate, opsegu pretraživanja i konkurentnosti industrije.

što je dobar ROI za PPC?

Na primjer, ako ste imali zaradu od svojih oglasa od 100 USD, a PPC ste pokrenuli za 50 USD, vaša formula bi bila (100-50)/50. To je 1, što je, kada se pomnoži sa 100, vaš postotni ROI: 100%. Ako ste umjesto toga zaradili 200 USD od istih oglasa, 200-50=150, 150/50=3, za 300% ROI.

Što su PPC metrike?

9 najvažnijih PPC metrika Klikovi: broj klikova na plaćeni oglas. Cijena po kliku: prosječni iznos potrošen po kliku. Klikovni postotak (CTR): koliko često se klikne na vaš oglas nakon što ga vidite. Ocjena kvalitete: Googleovo mjerenje kvalitete i relevantnosti vaših oglasa, ključnih riječi i odredišnih stranica.

Preporučeni: